Karty rabatowe

Karty rabatowe

Karty rabatowe

Na podstawie karty rabatowej klient otrzymuje rabat lub zniżkę na wybrane produkty lub usługi.

Zakres programu rabatowego lub zniżkowego ustala wystawca karty. Wysokość rabatu lub zniżki można różnicować w zależności od częstotliwości zakupów lub kwoty wydawanej przez klienta.

Różnicowanie benefitów może mieć wyraz w postaci zaoferowania klientom karty złotej, srebrnej lub platynowej z określonym najbardziej korzystnym dla klienta programem rabatowym.

Karta rabatowa może zawierać różne elementy zdobiące czy personalizujące np. pasek do podpisu, wytłoczony numer karty albo imię i nazwisko klienta (embossing), nośniki informacji cyfrowej takie jak kod kreskowy, pasek magnetycznychip, rzadziej moduł zbliżeniowy. Zapisany na nośniku numer klienta może znacznie skrócić czas obsługi w punkcie sprzedaży związany np. z identyfikacją klienta, rejestracją kolejnej sprzedaży i naliczeniem nowych punktów czy rabatu. Zastosowanie niektórych z dodatkowych opcji może wymagać wykorzystania dodatkowych urządzeń: komputerów, czytników, drukarek.

Aby zobaczyć więcej dodatkowych elementów przejdź do części: dodatkowe opcje kart.

Dodatkowo do karty rabatowej można wydrukować regulamin w formie papierowej lub umieścić go na stronie internetowej.

Karta rabatowa to również doskonała wizytówka firmy, element zwiększający sprzedaż oraz narzędzie pełniące funkcje przypominającą oraz zachęcającą do zakupów.