Jak mogę wycenić i złożyć zamówienie?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez internet. Nasz specjalista wyceni oraz poprowadzi Twoje zamówienie krok po kroku.
Jaka jest wielkość minimalnego zamówienia?
Minimalna ilość zamawianych kart to 200 sztuk.
Jakiego rodzaju karty plastikowe robicie?
Wykonujemy wszystkie główne typy kart plastikowych. Naszą ofertę możesz zobaczyć w zakładce produkty. Możesz również zamówić darmowe próbki kart klikając tutaj. Jeżeli Twoje zamówienie jest niestandardowe lub oryginalne skontaktuj się z nami, z przyjemnością pomożemy!
Jakie typy plików są akceptowane?
Akceptujemy pliki Adobe Acrobat Document *. pdf
Wytyczne grafiki: przejdź do panelu klienta aby zapoznać się z wymaganiami dotyczącymi materiałów dostarczanych do druku. Możesz też pobrać gotowy dokument z wytycznymi tutaj. Skontaktuj się z naszym sprzedawcą telefonicznie lub mailowo aby uzyskać fachową pomoc i wsparcie.
Jak przesłać cały projekt?
Wyślij nam swój projekt przez e-mail. Jeśli projekt jest za duży możesz również przesłać plik za pomocą FTP.
Czy możecie dla mnie przygotować projekt kart?
Tak możemy, oferujemy pełen zakres usług projektowych i graficznych.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Za pierwsze dwa zamówienia prosimy Klientów o przesłanie przedpłaty 100%. Od trzeciego zamówienia (jeśli jego wartość przekracza 1 000 złotych netto) jest już wystawiana faktura „na przelew”. Inne rodzaje rozliczeń ustalane są indywidualnie.
Kiedy rozpoczyna się realizacja zamówienia?
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od chwili otrzymania przez nas ostatecznych plików do druku wraz ze wszystkimi informacjami (np. odnośnie personalizacji).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych. Zależy jednak od ilości zamawianych kart oraz ilości dodatkowych opcji na karcie. Oferujemy możliwość realizacji zamówienia w trybie expres do 3 dni roboczych, przy dopłacie 100% lub do 5 dni roboczych, przy dopłacie 50%.
Ile wynosi koszt wysyłki?
Koszt wysyłki ustalany jest indywidualne w zależności od miejsca docelowego. Współpracujemy z firmami: DHL, UPS, TNT oraz Schenker. Na życzenie przesyłamy zamówienia firmą wskazaną przez klienta. Skontaktuj się z nami, aby ustalić koszt wysyłki dla Twojego zamówienia.
Potrzebuję więcej pomocy!
Skontaktuj się z nami! Z przyjemnością pomożemy! Nasi sprzedawcy udzielą szczegółowych i wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania telefonicznie lub mailowo. Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00.